KUNDTJÄNST

BUSINESS CONCEPT & MAYA RAW

DET HÄR ÄR SNABBASTE & ENKLASTE SÄTTET ATT FÅ HJÄLP!

Om du inte hittar svar på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret nedan.

Vad Gäller din fråga?

Vanliga frågor om Masterclassen

Om du registrerade dig för masterclassen och inte kunde närvara kommer du att få en inspelning som är tillgänglig för dig i 96 timmar. Då kan du se masterclassen i lugn och ro när det passar dig.

Om du registrerade dig för masterclassen och inte kunde närvara kommer du att få en inspelning som är tillgänglig för dig i 96h. Då kan du se masterclassen i lugn och ro när det passar dig.

Om ingen av tiderna passar för dig registrera dig för vilket tillfälle som helst, så kommer du att få en inspelning direkt i din inkorg.

Registrera dig för Masterclassen här

Vanliga frågor om workshopar

Länkar till workshopar och att ansluta till Zoom-mötet mejlas till din e-postadress som du använde vid registrering.

Du hittar dem i din inbox.

Det händer att de hamnar i skräppost, så kolla i spam/skräplådan också 😄

Om du inte hittar några mejl från oss i din inbox kan det vara att du angett felaktig e-post och då ska du kontakta oss, så fixar vi detta 🙌🏼

Du behöver INTE meddela oss om du inte kan närvara workshopen.

Om det finns fler tillfällen för just den workshopen du var inbokad på kommer du att få info via mejl.

GRATIS Workshopar går inte att se i efterhand. De spelas INTE in.

Vanliga frågor om Kursen / Programmet

För att logga in på nytt och komma åt allt ditt kursmaterial, klicka på länken nedan. Under formuläret finns en länk ”Forgot Password”

Där kan du återställa ditt lösenord och logga in med ditt nya lösenord.

KLICKA HÄR FÖR ATT ÅTERSTÄLLA DITT LÖSENORD

För att logga in på nytt och komma åt all din kursmaterial klicka på länken nedan. Under formuläret finns en länk ”Forgot Password”

Där kan du återställa ditt lösenord och logga in med ditt nya lösenord.

KLICKA HÄR FÖR ATT ÅTERSTÄLLA DITT LÖSENORD

FLERA KONTON MED OLIKA E-POSTADRESSER

Om du fortfarande får utskick som om du inte har köpt programmet, har du förmodligen skapat två olika konton med två olika e-postadresser. 

Oftast en som du registrerade dig när du laddade ner något gratis eller för att komma på gratis workshop. Och den andra när du KÖPTE för att få kvitto.

Det här ska du göra för att slippa få orelevant mejl:

Ta reda på vilken e-postadress du FÅR orelevant utskick till.

Hitta nu ett mejl från oss som du anser är orelevant (promo-mejl) och klicka på knappen AVREGISTRERA som finns längst ner i varje mejl!

OBS: Dubbelkolla att det inte är det mejlet som du har köpt programmet med, så att du av misstag avprenumererar den rätta e-postadressen.

Vanliga frågor om Betalning / Kvitto

Ditt kvitto skickas direkt i samband med ditt köp. Den finns i din inkorg på den epostadress som du använde vid köpet. Kolla också din skräppost, det händer sällan men ibland hamnar ditt kvitto där.

Avsändare: Business Concept Täby AB

Från e-post: notifications@quaderno.io 

 

Se också frågan högre upp på denna sida som berättar om ”Jag får massor av utskick”

Kontaktformulär